Candan İçeru

Candan İçeru




Severim ben seni candan içeru,
Yolum vardır bu erkandan içeru.

Beni bende demem bende değilim,
Bir ben vardır bende benden içeru.

Nereye bakar isem dopdolusun,
Seni nere koyam benden içeru.

O bir dilber dürür yoktur nişanı,
Nişan olur mu nişandan içeru.

Beni sorma bana bende değilim,
Suretim boş yürür dondan içeru.

Beni benden alana ermez elim,
Kim kadem basa sultandan içeru.

Tecelliden nasip erdi kimine,
Kiminin maksudu bundan içeru.

Kime didâr gününden şule değse,
Onun şulesi var günden içeru.

Senin aşkın beni benden alıptır,
Ne şirin dert bu dermandan içeru.

Şeriat tarikat yoldur varana,
Hakikat meyvası andan içeru.

Dini terk edenin küfürdür işi,
Ol ne küfürdür imandan içeru.

Unuttum din diyanet kaldı benden,
Bu ne mezhep dürür dinden içeru.

Süleyman kuş dilin bilir dediler,
Süleyman Süleyman'dan içeru.

Derviş Yunus gözü tuş oldu sana,
Kapında kuldur sultandan içeru...

Yunus Emre

Bu İlahiyi bilgisayarınıza indirmek için Bu linke Sağ Tıklayıp Hedefi Farklı Kaydet Demeniz Yeterli...

0 yorum:

Yorum Gönder