Gel Gör Beni Aşk Neyledi

Gel Gör Beni Aşk Neyledi



Ben Yürürem Yane Yane
Aşk Boyadı Beni Kane
Ne Akilem Ne Divane
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Kah Eserim Yeller Gibi
Kah Tozarım Yollar Gibi
Kah Akarım Seller Gibi
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Akar Sulayın Çağlarım
Derdli Ciğerim Ağlarım
Şeyhim Anıben Ağlarım
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Ya Elim Al Kaldır Beni
Ya Vaslına Erdir Beni
Çok Ağladım Güldür Beni
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Ben Yürürüm İlden İle
Şeyh Sorarım Dilden Dile
Gurbette Halim Kim Bile
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Becnun Oluben Yürürüm
Ol Yari Düştte Görürüm
Uyanır Melul Olurum
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Benzim Sarı Gözlerim Yaş
Bağrım Yara Ciğerim Baş
Halim Bilen Derdi Kardeş
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Aşkın Beni Mest Eyledi
Aldı Gönlüm Hast'Eyledi
Öldürmeye Kast Eyledi
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Ben YUNÛS'u Birçareyim
Dost Elinden Avareyim
Baştan Ayağa Yareyim
Gel Gör Beni Aşk'n Eyledi

Yunus Emre

Bu İlahiyi bilgisayarınıza indirmek için Bu linke Sağ Tıklayıp Hedefi Farklı Kaydet Demeniz Yeterli...

0 yorum:

Yorum Gönder